Kızlar bebeğim 2 aylık 4 günlük göğsümü sıktığım zaman süt geliyor bebeğim emiyor günde 4-5 bez kirletiyor ama sağdığım zaman süt 30 cc anca geliyor sütüm var mı yok mu anlamadım
Göğüste süt olmazsa bebek emmez diyorlar bebek sütü daha çok çeker diyorlar doğru mu