svdfrkn ya şimdi şöyle bir durum var her pişik kremi her bebeğe iyi gelmiyo kere kezin cildi farklı kimi kuru cilt kimi nemli vs ben bebeklerime bebantol kullanıyordum pişiklerde evet iyi geliyodu ama çabuk geçirmiyordu feride marka pudra aldım uzun zamandır da kullanıyorum 1 saate piştikten eser kalmadı her purtada işe yaramıyo daha öncesinde eczaneden en iyisi neyse onu verin dedim adını hatırlamıyorum şimdi o tutmayı kullandığımda daha çok ağlardı çocuk şimdi putra markası değiştirdik rahatız çok şükür