Didemxy Bebeğim geceleri ekini ağzına götürüp emmek istiyor ve kendini uyandırıyor bende kolsuz tulum istiyorum kullanan varmi terletmeyecek bisey arıyorum 4 aylik
Mom9 Didemxy kesinlikle owli markasının tulumu çok memnunum kızım 4aylıkken aldık şuan 5.5aylık ikincisini de aldım :)
Sblsrgnsn Didemxy bana hediye geldi kolsuz english home yaziyor etiketinde sasirmistim hatta englis homun boyle biseyi varmiymis diye cok memnunum hic terletmiyor ve sicacik tutuyor
Ccansuu Didemxy woolnat kullanıyorum çok memnunum kesinlikle terletmiyor gece baktığımda hep sıcacık oluyor vücudu
angelfish Mom9 owlı yı oglum 3 gunlukken kullanmaya basladım fakat alısamadı hep aglayarak uyandı bır suru para verıp aldım dolapta beklıyor yazık
Mom9 Didemxy link açılmıyo sanırım. Owli uyku gurusu diye yazın çıkıyo trendyolda falan benim ki 0.5tog beyaZ üstüne uzay desenli
Mom9 Didemxy evinizin sıcaklığına göre tulum kalınlığını ifade ediyo. Mesela bizim ev 22-23 derece. Tulumun altına zıbın üstüne pijamasını giydiriyorum. Çorap giydirmiyorum. Tog değerleri 0.5 1 1.5 2 diye gidiyor.
Eloerva Didemxy ebebekte for my baby markasının kundak tulumu var 19 tl gibi bir şey bence onu bir deneyin en azından çok büyük paralar vermemiş olursunuz
Didemxy Eloerva onlar yenigodan ve 3 aylık kullanım için mevcut benim bebeğim 4 aylık ve iri bir bebek olmaz onlar
Hilalasya Kesinlikle English home da satılan kolsuz tulum gibi yorgandan al bana da bir arkadaş önerdi aldım çok memnunum 40 tlydi fiyatı uygun kullanışlı yıkanabiliyor benim bile giyesim geliyor o derece 😀😀😀