minikpanda73 Merhaba hanımlar oğlum 5 aylık olacak yavaştan ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum silikon tabak,bardak öneriniz var mı?
ilay-mom buket1302 e bebeğin kendi markasını aldım silikon olanı ve kaşıkları da ordan aldım doktora sordum marka fark etmez sadece silikon olsun demişti
buket1302 ilay-mom kendi markasi hangisi bende e bebekten silikon alcam marka veya resim atabilir misiniz