Kızlar kızımın doğuştan kalça çıkığı problemi vardı . Uzun bir süre tedavi olduk hala tedavi oluyoruz bitmedi . Aparat kullandı ayağına yürüyemiyor daha tedaviden sonra inşallah yürüyecek alçıda kaldı 6 ay kadar bir buçuk yaşında şuan alçı da ayaklarını vücudunu her yerine kadar alçılı işi kıpırdaması kucağa alınması bile yasaktı yatakta geçti zamanı çoğu zaman da durmazdı çizgi film açardım açmak zorunda kaldım yani şimdi ismine dönüp pek bakmıyor göz teması var . 2,3 kelimesi de var . Ama acaba otizim mi diyorum daha yeni 2 aydır oturmaya başladı aşçıdan çıktı 2 ay önce daha yeni yeni dönmehe başladı oyuncakları ile daha yeni oynamaya başladı eşime diyorum eşim götürmüyor doktora daha küçük başından böyle olay geçti dur bakalım bir diyor ben elimden geldiğince ilgilenir oynarım onla tv az açarım