Kızlar bebeğim 8 aylık bu zamana kadar hiç emmedi benim ucum yoktu , kauçuğu sevmedi. Bir türlü kabul etmedi emzirme danışmanına da gittim. 5. Ay dahil sağdım sonra sütüm az gelmeye başladı en fazla 30 cc sağabiliyordum. Bazen bir iki damla.Sonra hiç anne sütü alamadı. Geçenlerde meme ucumun geldiğini fark ettim sıktım süt geldi ama fazla değil. Merak ettim tutarmı diye verdim emdi ama sütüm çok az o yüzden deneyip deneyip gelmeyince bırakıyor. Sütümü arttırmak istiyorum sizce nasıl yapabilirim lütfen yardımcı olun yaşayan varsa ne yaptı bana fikir verin nolur !