Gzd2010 Merhaba sevgili anneler. Oğlum artık 11.5 aylık beşimiz küçük geliyor 9.ayına yadar yattı 600 tl almıştım 250 tl ye satmak istiyorum kargo alıcıya aittir yer İstanbul/pendik.
[silindi] bende park bessik satiyorum https://imgyukle.com/i/nSdHDU https://imgyukle.com/i/nSda5o https://imgyukle.com/i/nSdIK8 250 tl