Kalbim22 doktora götürmedim grip gibiydi öksürüğü ve ateşi vardı sadece antibiyotik kullanmak istemediğim için götürmedim direk onu yazıyolar çünkü sarımsak bal limon verdim onun yerine bide pekmez. Ateş ölçerim bozuktu hiç ölçmedim genel olarak 38 civarı diye tahmin ediyorum ama