Oykuu_bebekk Merhaba arkadaşlar doğum itibari ile oceab D vitamini veriyorum kızıma 5.ay sonunda demir damlasına mı başlatılıyor sağlık ocağı demişti ama unuttum 🤦♀️ sizlee hangi marka kullanıyorsunuz
hry410_ Oceon kullanabilirsiniz yada başka bir marka ama sağlık ocağının verdiğini kullanmayın dişlerde leke ve çürüme yapiyo