buseg16 Kızlar 3 ay 12 günlük kızım var emziriyorum şuanda burnum akmaya başladı başka bir şeyim yok ama sanırım grip olucam hangi ilaçları kullanabilirim önerilerinize ihtiyacım var
ElifciginAnnesi buseg16 merhaba benmde bebeğim 3 ay 12 günlük bende gribim 3 kat maske takıyorum maskeyle uyuyorum sarımsak tüketiyorum antibiyotik etkisinden dolayı bal limon zencefil kullanıyorum bir şey sormak istiyorum ayrıca size ☺️
1pankek1cilek Emzirdiğiniz için parol dışında bir ilaç kullanmayın doğal yolla atlatmaya çalışın. Bitki çaylarından destek alın nane limon , ıhlamur( emzirdiğiniz için onlardan çok yüklenmeyin, sütü etkiler mi bilemedim)
ElifciginAnnesi buseg16 sizde mi meme reddi yaşıyorsunuz eski gönderilerinize baktım da bende 2 bucuk ayından belli yaşıyorum birde (konuyla alakasız ama) youtube de kuşları olan bir kanal var onunla alakanız varmı acaba merak ettim ☺️
buseg16 ElifciginAnnesi youtube ile alakam yok maalesef meme reddi konusunda da meme reddi yaşamıyorum ya da yaşamadım benim prenses biraz keyifci isterse çekiyor istemezse ağlayıp bağırıyor
ElifciginAnnesi buseg16 benmde öyle iki çekip bırakıyor saatlerce yemiyor yada her bebeğin huyu farklı 🥲
buseg16 ElifciginAnnesi uyumaya özen gösterin yetmiyor diye kendinizi de sartlamayin yetmiyorsa bile mama ile destekleyin benim sütüm olduğu halde emzirdiğim halde bile bazen yetmiyor ve mama yapıyorum benimde akşamları 9 10 gibi azalıyor yetmiyor mama yapıyorum gündüz full emziriyorum bir de
ElifciginAnnesi buseg16 sağım makinesi aldm biraz da sağlıyorum arttıracağım inşaallah teşekkür ederim 🥰