Merhabalar kizim 6 ay 10 gunluk 1 aya yakindir dis salyalari huzursuzluk yasiyoruz bu son 1 haftadirda asiri agliyor gece uyumuyor kulaklarini hep cekiyo ek gidaya yeni basladigimiz halde agzini kilitleyip yemiyor velhasil kelam bugun agzina baktim ust köpek disleri sismisti şok oldum varmi boyle bise yaşayan ilk kopek disin cikmasi normalmidir?