Senin gibi milyon tane anne var emin ol. Aha 4 yaşına girecek hala gece uyanıyo işte. Yapabileceğin birşey var mı? Yok. Çabalamaya devam edeceksin. Seni sadece kabullenmek sakinleştirir onun dışında bir şey yapamazsın. Çocuğa kızıp dururken bulursun kendini sonra uyur ve vicdan azabı. Kaçınılmaz son 😊