8 gündür kaka yapamadık daha önceden de hep başımıza geliyordu fitille yaptırıyorduk fakat bu sefer yapamıyo inek laktozuna alerjisi var hastaneye götürmeden evde nasıl kaka yaptırabilirim zeytin yağı koyuyorum mamasına ılık su da içiyor prebiyotik damla da