Mrb arkadaşlar kızım hakkında bir şey danışacağım belki fikir olur bana da geçen hafta kızım perşembe günü oynarken kanepeden düştü sol ayağına basamadi yürüyordu normalde biz de hastaneye götürdük röntgen cekindi bir şey çıkmadı ama tam 1 hafta oldu halen kızım yürüyemiyor oynarkende emekliyor acaba korktuğu için mi yürümüyor anlamış değilim