simiyyy benim kızım da maalesef aynı durumu yaşıyor, hatta gözünün içi kızarıyor nezle gibi burun akıntısı hapşırık gözleri akıyor öksürükte oluyor tabi. Ama dr bize yaşı ilerledikçe değişebilir dedi bu kadar net konuşmadı. Alerji denilen olay 50 yaşına kadar herhangi bişeye alerjin yoktur 50 den sonra birden ortaya çıkar vs dedi. Çok temas etmiyor ama ev kedisi olan kuzenime gittik kedi kendi odasından pek çıkmıyor o zaman sadece burnu hafif Akar gibi oldu . Diğer belirttiğim şeyleri yaşamadık. Bizde kedi köpek vs bir ortam da olduğunda soluğu acilde alanlardandık