minikveannesii ben singer brillance 6160 kullanıyorum ama bu model yerine klasik dümdüz bir dikiş makinesi alıp ikinci elde olsa bir overlok makinesi almanızı öneririm dikişi gösteren kesinlikle overlok makinesi ,önce kendime ,kızıma eşime falan dikmek için aldım kızım 3 yaş 4 aylık bu zamana kadar bir çok kıyafetini ben diktim cok cok az kıyafet aldım daha sonra arkadaşlarımın israrıyla satışa başladım baya da satış yapıyordum Instagram üzerinden ama şimdi ikinci bebeden sonra yapamıyorum maalesef:( böyle bir niyetiniz varsa kesinlikle overlok almanızı öneririm dikiş makinesi klasik bir makine de olabilir