Arkadaşlar merhaba benim bileğim çok ince Ajda bilezik almistik 62 idi ama çok büyük geldi sonra 60 a degistirdik oda büyük duruyor ben istiyorum ki bileklik gibi olsun tam bileğimde dursun ama yok adam yaptiramayiz diyor sizlerde var mı 56 58 kullanan ölçüsü bi yazarmisiniz takarken zorlandinjz mi ay anlatamadım ama neyse anlatan olacaktır yada tekrardan yazarım:))