bebeklihayatt137_ Bebegim normalde gece 1 ,2 kez yada hic uyanmazdı 9.aya girdik saat bası uuyanıyor sabaha kadar ön alt dişlerinin yarısı çıktı sizce bu gecici birseymı dis sancisimi atak haftasımı tecrubeli annelerin yorumlarini bekliyorum
beyazzkuguu bebeklihayatt137_ valla bu aya kadsr maşallah zaten çok iyi gelmişsiniz büyük ihtimal diğer dişlerde hazırlık sürecinde. 5.5 aydan beri dediğiniz şekilde saat başı 40 dk uyanır durumda. 7. Dişini de çıkardı şimdilik bir tık rahatladık 🥹