eliiifogz yani yanlış yönlendirmek istemem ama bugün dogursam mama verirdim. En azından ilk bir hafta bir öğün şeklinde. Sarılıkda beslenemedigi için artar oda stresli bir süreç. Tahin ve yulaf çok güzel süt arttırıyor. Birde bol bol sağ memeni. Bebek yeteri kadar ememedigi için süt öyle daha hızlı artar. Birde memenin kahverengi kısmını bebeğin ağzına vermeye çalış ne kadar büyük alan o kadar güzel emer. İmkanın var maddi sıkıntın yoksa emzirme danışmanından destek alabilirsin. Ya da sağlık ocakları da emzirme konusunda destek veriyor sağlık ocağına gidebilirsin bebeğinle birlikte.
Bu günler gecicek her şey güzel olacak ❤️