mss_12 doktorumuz da öyle dedi bazen sonradan anlaşılırmış , yüksek rakımlı yerlerde sık görülebilir dedi. Ve ileri bir şey olsa morarma nefes alamama falan olabilirmiş. Ancak bi nebze öyle rahatladım. Ben de pazartesi kardiyologa götüreceğim inşallah bir sorun yoktur 😔