kubraerol allah yar ve yardımcısı olsun aynı durumdayız babaannem sekaret halindeydi biz evde bekledik ama meğerse beyninde 2 bölüm felç olduğu için bilinci gitmiş acı çekmesindense hastanede iğne ve serumla sakinleştirilsin diye hastaneye götürdük yoğun bakıma aldılar, eğer gitmediyseniz sizde hastaneye götürün bence en kötü ihtimal uyuturlar acısı bi nebze diner allah sizlere sabır selamet versin