Minikkaolam geldi gitti terapist. Oyun oynadılar ve değerlendirme yaptı. Algısı açık mi falan diye. Çocuk gelişimciye götürüyoruz haftada bir veya iki defa. Randevu durumuna göre, bazen üç bile. Gelişimciye göre ekstra bişey yapmadı. Zaten 50 den fazla kelimesi var ama ikili kelimesi veya tam anlamıyla anlaşılır kelimesi az. Terapist zaten erken olduğunu 4 yaşından sonra sorun olduğunu ama sırf sorun olması için 4 yaşının beklenmemesi gerektiğini söyledi. Kapıya tak tak. Bebeğe piş piş ee eee. Kulağını tut sacini kaşı. Bana topu getir gibi gibi şeyler ile komut vererek başlayacağını söyledi. Diğer seans pazar günü. O gün de aynı şekilde ne olursa buraya yazarim. İnşallah faydasını görürüz.