Mavili-mavilimorcicek aysstopal Arko krem kullanıyorum.Sadece her kaka yapista suruyorum.Ayrica çok yağlı bir krem olduğu için çiş ve kakayi teninde çok tutmuyor haliyle pişik de olmuyor,en azından kızım hiç pişik olmadı.
pent93 İçeriği temiz ve organik ürün kullanırsanız sorun olmaz tabii bulamaç gibi bol bol da sürmemek lazım ecowell çok iyi bize de doktorumuz önermişti zaten