pngc doğumda üfürüm var dendi doğar doğmaz kardiyoloji doktoruna götürdük ufak bir delik var 40ı çıkınca tekrar getirin dedi götürdük kapanmamıştı başka doktora da görüştürdük içimize sinmedi oda 4 aylıkken kontrol ederiz dedi aynı şeyleri söyledi 4aylıkken götürdük hala kapanmamıştı sünnet için kardiyoloji onayı gerekiyordu 6aylıkken götürdük kontrole çok şükür kapanmıştı birdaha 1 yaşta kontrol dedi doktor geçmiş olsun sizde dikkat edin ağlatmamaya çalışın çabuk katılıyor kalbinde üfürüm olan bebekler bide kilo alını takip edin bir sorun olsa kalpte kilo almaz gelişimi iyi olmazmış