Benim ilk Doğum yaptığım zaman 15 Aylıktı Bir gece geçirdim o kadar çok özlem ve hasret doluydum ki eve ilk geldiğimde bana sarılmayınca içim paramparça olmuştu beni unuttu bana kızgın mı acaba diye Şimdi ikinci doğan kızımın kolunda küçük bir sorun var hastaneden hastaneye koşturuyorum ve ona yeterli vakit ayıramıyorum ben de aynı senin gibi için paramparça babaannesiyle birlikte kalıyor evde