Kızım 2 buçuk yaşında, ve uykuya geçişleri bu zamana hep zordu daha doğrusu desteksiz uykuyu bıraktığımızdan beri (10 aydır) sorunumuz şu deli gibi uykusuda olsa uyumak istemiyor son zamanlarda öğle uykusunu ayda bı kez belirli sürelerde bırakıyor yine aynısını yaşıyoruz o huysuz agresif ben kafayı yiyorum desteksizim gün bitmiyor gibi geliyor her dk oyun oynamak istiyor biraz oynuyorum biraz kendi oynuyor arada bı çizgi filmde izliyor ben napcam ya ne soracağım bile karıştı ben uyku düzeni istiyorum tık o saatinde uyusun istiyorum çok yoruluyorum bazen kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum rahatça oturacaksam bile oturamıyorum kızdığım için üzülüyorum çok doluyum