mirooooo Merhaba kızlar bebişim 9.5 aylık oldu 9. Ay kontrolünde, daha doğrusu son 3 aydır her ay 200 gram alıyor sizinkiler kaç alıyor acaba
mirooooo mirooooo persentil tablosunda biraz minyon kilo alıyormuş doktor öyle söyledi biraz kafaya takıyorum açıkcası. Fakat kan tahlilinde bir tek b12 düşük çıktı onada takviyeye başladık diğer değerleri iyi bir de kan damlası kullanıyoruz
mujganarya mirooooo benim bebeğimde 4 aylık bu ay sadece 200 gram aldı sadece anne sütü alıyor bir hafta sonra tekrar takip edilecek
peri001 mirooooo 9 aya kadar 600 700 gr almış hep oğlum ama 9 aydan sonra kilo alımı durmuştu ta ki geçen aya kadar 13 aya yaklaşırken 9300 dü 14 ayın başında 9640 bugün tartıldı kıyafetle 10300 geldi şükür ayın 19 unda 15 aya girecek
mirooooo mujganarya insanın kafasına takılıyor ya inşallah sizin bebişte iyi kilo alır bizimki ek gıdada alıyor fakat son zamanlarda eskiye göre yemesi daha iyi ama yinede 200 gram almıs
cerosk mirooooo kaç kilo bebişiniz acaba? Bizimki de aylık 200 gr alıyor persentil değeri normal olduğu için sorun etmedi doktorumuz. Bu aylarda artık yavaşlar kilo alımı dedi