sblkrtt Kızlar bebeğim tam 7 aylık oldu ama babıldama yapmıyor sesler çıkarıyo anne der gibi de oluyo uzun zamandır ama bababa dedede gibi tekrar eden şeyler söylemiyor böyle olan var mı bu bi sorun mudur acaba tecrübeli anneler lütfen yazın 🥲
Elvinemine sblkrtt benim kizda 7ay 14gunluk söylemiyor canim amma qa.qa.qa.qaqaa diyor daha yeni yeni soyluyor
rabiacaaaa sblkrtt benim oğlum 9 aylık yeni yeni ba ba emme( ben anne anliyorum ama )felan diyo 🤣🤭😅acele etmeyin daha vakti var miniginizin kendinizi stres yapmayın 😍🥰
sblkrtt Elvinemine normal o zaman değil mi acaba ne zaman söylüyorlar bilemedim ki 6 aydan itibaren denilince korktum ben de
ayseee_ sblkrtt yani kendi kendine sesler çıkarır ya bebekler agu gibi ondan dedim baba gibi demezler genelde ayı küçük yani daha
haha21 sblkrtt normldir canim .dha yeni yeni biseyleri keşvediyolar zamani ve yeri deyik biliyorum fakat nenem vefat etmis ve cuzu dağitiyorum alan var lutfen yazsin kimse almiyor cuzuler ortada kalmiş..
peramomms sblkrtt bizde 7 aylık olduk yeni bu kelimeleri söylemiyor söylemesimi lazım onuda bilmiyorum çok erken değil mi kendi çapında babıldama yapıp konusuyor