Kızlar size son sorumu sormaya geldim kızımın doğum günü konsepti Barbie olarak karar verdim kostümü de elime ulaştı bugün sadece balonları kaldı 2 yaş balonu ve normal balon almayı düşünüyorum balonlar pembe olacağı için 2 yaş balonunu ya metalik pembe alacağım ya da gümüş alacağım balonları krom mu alayım yoksa metalik parlak olanlar mı Ben parlak olanlardan yanayım fikirlerinizi açıgım arkadaşlar🥰