ILYAmm asli08 bizim mahalledeki şokta vardı geçenlerde eşim almis getirmişti iade ettik.goruntu olarak küçük geliyor göze ama 18 kilo olan kızım ic8ne oturabildi. Ama asla güvenli değil oturma kisminda tepsi 2 kademeli olmasına rağmen yerinden çıkabiliyor ve o tepsi çıkınca iki bacak arasındaki guvenlik bariyeri hiç güvenli değil çocuk kayıp düşebilir. Emniyet kemeri her daim takılı kalmalı ama çocuklar belirli bi dönemden sonra o kemeri takmak istemiyor. Malzemesi kaliteli ama ayaklar metaldi
ahlelele_ahlelas Buket57 kapının önünde sabahtan kuyruk oluyorlar. Ben kalkıp oğlumun kahvaltısını ettirene kadar bitirirler.
tugceazra Buket57 eğitici Magnet, kule, hareketli kitaplar almayı düşünüyorum Benimki oyuncak çok oynamıyor genelde kitap ve kartlar onlar daha çok ilgisini çekiyor Magnet eğer güzelse kaçırmak istemiyorum
_aselnaz_ gg3848 mama oturağını önden açılır olanı almanızı öneririm ben aldım benim bebeğim toplu bi bebekti kullanamadım koyunca çıkarması zor oluyor
gg3848 _aselnaz_ ben bunu sadece tadımlarda ya da banyoda rahat yıkamak için almayı düşünüyordum ayrıca mama sandalyesi aldım çünkü bide benim kızım biraz çırpı bacak😂 yine de kullanışlı olmaz mı
_aselnaz_ gg3848 E bebekte önden açılanı 450 tl almışken onu alın ilerde pişman olup iki kere almayın bence
Minigim38 Buket57 sallanan at bulabilirsem bir onu bide kitaplardan almak istiyorum 26,5 aylık kızıma diğer oyuncaklardan var