gg3848 vakumlu tabak eğer silikon konusunda tereddüt ederseniz ben munchkin kullanıyorum silikon değil temizliği kolay koku yapma ihtimali yok silikon olmadığı için bi de bölmeleri oioiye göre daha dengeli, oioi küçük bölmeler çok küçük bence. Aklınızda olsun diye söyledim ❤️