momofmychildren 2 saatte bir düzenli sağım yapmanız gerekiyor, süt hormonu (prolaktin) 3 saatte bir yenilenir , eğer siz 2 satte bir sağım yaparsanız bu da beyine bebek emiyor ama süt yok olarak gider ve süt üretimi artışa geçer , süt gelmiyor diye bırakmamak lazım aksine boş memeyi sağmak süt üretimini hızlandırır. instgramda bebek.uzmani var takip ederseniz bilgileri detaylıca açıklıyor, gece-gündüz 2 saatte bir süt gelsin veya gelmesin sağın 10 -15 güne sonuç alırsınız, birde solgarın brewers yeast with vitamini var günde 6 kere sabh öğle akşam 2şer tane cok güzel süt yapıyor ama o da aynı şekilde 10-15 günde etki eder. sütümü 2 saatte bir sağarak 20-30 cc den şuanda 80-100 ccye çıkardım. biraz daha devam etsem 120-150 leri görürdüm, ben doğumdan beri sadece sağarak besliyorum 3 aylığız, 1,5 ayında 20-30lara düştü geri toparladım, kesinlikle 10 -15 gün sıkın dişinizii