Herkese merhaba öncelikle sevgili anneler. Şimdi başlığı görünce hiç mi araştırmadın dediğinizi duyar gibiyim 😊 40ıma 3 gün kala kontrol hakkım var yansın istemiyorum acaba o gün sprial takılır mı tabi emin olmak için yarın doktorumu arayıp soracağım birde size sormak istedim.. Şimdiden teşekkürler 💓