patulya 1 yaşında kızım var havalar buz gibi bu havada dışarı çıkmayı göze alamayız ama evde de yapacak aktivite oynayacak oyun kalmadı çok sıkılıyor her şeyden artık bende üretecek bişey kalmadı siz neler yapıyosunuz fikir verebilir misinizzz kızlar