berentt Kızlar 4 buçuk ayliyiz geceleri çok dönüyor ayakları kaldiriyor dönmeye çalışıyor filan rn sonunda da uyandiriyor kendini. Bende bunların hepsini duyuyorum ve uyuyamiyorum haftalardır böyle. Yaşayan varmi nasıl buldunuz cozumu
berentt berentt böyle kafasını sağa sola oynatiyor ayaklari kaldırıyor dönmeye calisiyor tam dönemiyor gazı var gibi ama cikariyorda doktor normal diyorda bilemedim dalamiyor gibime geliyoe
niloyaaa berentt benim kızım doğduğundan beri hep gürültülü uyuyor böyle yaşlılar gibi sürekli ses çıkarıyo. Ben de sizin gibiyim en ufak sese uyanırdım ve bir daha da uyuyamazdım zamanla alıştım galiba bir de yorgunluktan artık sızıyor gibiyim😅benimki de 4 aylık