Dery61 bizim bırakmaya daha vakit var 1 yaşında kızım ama bunu ben de düşündüm. Sanırım 2. Yaşına doğru bu işi bitirmiş olurum. Ben de gece beslenmesini kestiğim taktikle bıraktırmayı düşündüm. Şu an 240 cc içiyor 180 cc sonra 120 cc 90 cc sonra su sonra hiçbirşey vermeden uyutacağım gibi duruyor. Buna 3-4 günde alışmıştı ona da alışır herhalde.