birmelekannes ilk üç ay doktor söylemediyse ağrı kesici ateş düşürücü verilmeden direkt acile gitme sebebi. Çok yüksek bir ateş değil ama yükselmeye devam ederse diye acile başvurun. Yanlış hatırlamıyorsam ilk üç ay ateşte doktorlar bebeği yatırıyorlar. Evde kalması ve ateşi düşürmenizin enfeksiyon varsa bir faydası olmaz