Bennededimki Ay yarısını kurutuyor yarısı nemli neden kızlar ya ? Bi kavrayamadım şunu 😂🥹🥹🥹oda kuruluğu 2 saate ayar çektım hep .
meryembrl Bennededimki kış gelince aynı sorunu yaşamaya basladım bi de direkt çıkaramıyorum her seferinde ondan da nemli kalıyor. Kurutma topları atıyorum yine aynı en iyi çözüm bittiği gihi çıkarıp ğst üste bırakmamak o sıcaklık ile de nemleniyorlar
Cansu-95 Bennededimki düşük ısı da kurutabilirsin çokda doldurmazsan sıkıntı olmaz bence nemli çıkacağına iki kere çalıştırmalısın ☺️
BordoHuniliAnne Bennededimki hangi program da kurutuyorsun, ben genellikle mix dolap kuruluğu +2′de kurutuyorum, ortalama 2 saat sürüyor daha hiç nemli çıkmadı