plnduygu Merhaba. 2 aylık bebeğim var. Prima kullanıyoruz fakat son bir kal haftadır geceleri bez sızdırıyor ve bebeğim ıslanıyor. Uykusunu bölüp üzerini değiştirmek zorunda kalıyorum. Bezi sık da değiştirsem sızıntı oluyor. Öyleki bezi takıyorum yarım saat sonra üstü ıslak bez kuru . Yardım istiyorum
Ikrazumra19 plnduygu bence bezi yanlis takiyoruz yada bedeni kucuk 1o aydir prima kullaniyorum 1 kere sizdirip ustune cikmadi aksam takarim sabaja kadar durur hala
Fatmanur68 plnduygu bende slepey kullanıyordum sürekli sızdırıyordu degiştirdim şimdi minies kullanıyorum cok memnunum yan lastikleri cok güzel bacagını sarıyor ve bacagına iz yapmıyor ince hemde kızımıda rahatsız etmiyor tavsiye ederim miniesi..
Gokceminannesi plnduygu bezi kucuk geliyor olabilir mi benimki de geceleri tasiyirdu bi donem aklima geldi bi buyugune gectim sikintimiz kalmadi
ElifkonunAnnesi Ben Molfix kullanıyorum kızım doğduğundan beri, 3 buçuk aylık oldu bez küçük gelmeye başlayınca sızdırıyor bir tek, bir büyüğüne geçince sorun da geçiyor haliyle. Hiç sızdırma yok gece 10 gibi değiştiriyorum sabah 7 8e kadar başka gerek kalmıyor
nazo58 ElifkonunAnnesi aynen öyle bir beden büyüğü alıp deneyin... primaya alıştiysa bez degusikligi ile pişik yaşayabilirsiniz
Acemiannecik plnduygu buyuk ihtimal bez küçük geliyordur çünkü emiciligi en iyi bez tartismasiz prima
Gokceminannesi plnduygu benimki de 6 kilo bez degisimine daha 2 kilosu vardi 🤗 ama sorunumu halletti cunku ben aksam 7 de bezliyofum sabah 7-8 de aciyorum gece bez degistirmiyorum
plnduygu Bilemiyorum ki yani bezi nasıl yanlış bağlayabilirim😟 bununla ilgili internette yazılar okudum yan bantlara vs dikkat ediyorum ama başka önerileriniz varsa...
annebusesi plnduygu beden büyütmeyi denediniz mi? Büyüttüyseniz yinede sızdırdıysa markayı değiştirin. Ben premium care almıştım doğumda dediğiniz gibi sızdırıyordu. Molfix pure&soft a geçtim o gayet iyiydi. Her bebek için her bez farklı oluyor. Birinde sızdırmayan başkasında sızdırıyor veya pişik yapıyor.
espalp plnduygu 4 buçuk aydır geceleri prima takıyorum hiç sızdırmadı 🤷♀️ Bazen sleepy külot bezle de gece denedim o da hiç sızdırmadı
plnduygu Bende espalp bende en iyisi prima diye kullanıyorum fakat sürekli bu sorunla karşılaşılıyorum . Bez küçük değil eminim.
Mom022 plnduygu ben öneri üzerine minies e başladım aşırı memnunum keske doğduğundan beri kullansaydım diyorum. Cok yoğun ishal oldu ona rağmen taşmadı
MHMA plnduygu Sleepy deneyin derim hem primanın yarı fiyatı hem içerisinde kimyasal yok prima gibi gemde ben hiç sızdırma yaşamadım.
Ata0905 plnduygu pipi yukarı dogru kalkık baglayınca göbege dogru yanlardan taşıyor. Bez çok önemli değil. Çişini yapmışken yani pipicik aşagı dogru bakarken baglamak lazım. Bende nasıl olur olur diye diye keşfettim 🤦♀️🙈