Bebeğim 42 günlük iki gündür 4-5 saat hiç uyanmadan uyuyor uyanıyor fazla geçmeden yine uyuyor aynı şekilde. Ben azcık mızıkladı mı uyanmasını beklemeyip emziriyorum açlık süresi uzamasın diye. Ama öncesinde hiç uyumayan bi çocuktu bi saat uyusa şükrediyordum bi sorun mu var acaba yoksa normal mi böyle uyuması. Sizin bebişlerinizin uykusu nasıl 🙄