utkummm sizlik bir durum değil çocuğun fıtratıyla alakalı olabilir.. biraz bu durumu araştırın bence bana öyle gibi geldi.. evet yaşı çok küçük sizden ayrılmak istemez çıkınca ağlar bizimkiler de öyleydi ama gece bile sizi kontrol ettiğini düşünüyorum.. belki biraz ayrı kalmak gerekiyordur bilmiyorum mesela babasına falan bırakıp bir saat uzaklaşabilirsiniz alışması için