Alimmmm MinikCilek merhaba biz aşıyı 4 şubatta yaptırdık yavrum Perşembe gecesinden beri 39 ateşle doktorlara gidiyoruz bütün tahliller temiz bulamadılar nedenini acaba sizde öyle bişey oldumu
aykoz_ MinikCilek bazı bebeklerde yapmıyor ama benım kızımda 3 gün sonra başlayıp iki gün süren 38 i geçmeyen ateş oldu..
MinikCilek Mirac_21032019 Alimmmm ay hadi insallah hiç bişey yapmaz huzursuzluktan fenalıl geciricez bu hafta diş dönemi cünkü. Bizde 8 bucuk aylıgız saglık ocagındaki hemsire yazdıda bende sizlere soruyim dedim♥️ Sagolun kızlar 🙏🏻
Kbrkbr Alimmmm çok zaman geçmiş ama sizin kaç gün sürdü ateş? Dört gündür oğlumda da ateş düşmüyor tahliller temiz geldi. Dizinde de kızarıklık başlad. Endişeleniyorum iyice 😞
kubraguney Alimmmm ya benim oğlumda 4 gündür ateşli bu koronadan dolayı götürmekte tereddüt ediyorum diş de çıkartıyor.aşıdan mı acaba korkmaya başladım :(
Kbrkbr Alimmmm evet aşı akşamı başladı ve hem ateş hem vücudunda kızarıklıklar oldu. Çocuk kaç gündür mahvoldu 😔
Garfield Benim oğlumda ateş yapmadı huysuzluk yaptı ama kızamık ateşli bir hastalık ateş yapması normal
MinikCilek Arkadaslar kızamık aşısından sonra gece 4 te başlayıp 4 gün süren 39 ilk gece 40 2. Gece ateşle 2 gece hastanede kaldığımız bilgisini burdan paylaşıyorum bilginiz olsun bizde böyle bi etki yaptı.