17 günlük Bebeğim sürekli emerken memede uyuyor 2 saat uyuyacağına bir buçuk saat bir saat uyuyor uyanıyor Çünkü tam olarak doymuyor sırtına ovalıyorum ayağıma ovalıyorum ama uyanmıyor uyuyarak emiyor bir sakınca var mı doktorlar memede uyumasın diyorlar ama neden emerek uyumasını bir sakıncası var mıdır