FilizAdaa Arkadaşlar merhaba göbek bölgemde çatlak olduğu için kantoron yağı sürüyordum gerçekten ciddi anlamda geçti ama orada kızarıklık ve hafif yanık gibi oldu alerji yada yanık yapma ihtimali olabilir mi