htcugrr ben relactaz kullandım pek işe yaramadı sab simplex kullandım çok iyiydi ama sonra kendim diyet yapıp gaz damlasını kestim gaz damladı kullanırken bile akşam 6-8 arası bir sancı geliyordu ama diyet yapmaya başlayınca tamamen gazı kesildi birde mutlaka her sabah karnına ve ayaklarının altına masaj yaptım ada çayı yağı çok iyi geliyor gaza birde rezene ve nane karıştırıp içmek, yemeklere kimyon atmak bunları denerseniz damlaya gerek bile kalmaya bilir ama en önemlisi diyet yapmak bazen gaz alerji yüzünden de oluyor her doktor bunu dikkate almıyor siz bebeğinizi gözlemleyin isterseniz alerji konusunda