seher178 10 dakikalık bi şey. Ki uzun zaman alsa da yine ikna etmeye çalışırım çünkü sırf bu yüzden çoğunlukla ben ilgileniyorum. Çocuk çığlık çığlığa ağladığında duyuyo sadece hıçkırığını uyku içindeki seslerini duymuyo eşim. Hatta çevremde biri nasıl bu kadar sakin karşılıyosun kızsana demişti. Duymadığı bi şey için neden kızayım niye kızayım. Eşimde o anlarda mahcup oluyo bazen bende bazı şeyleri duymamak istiyorum boşver dedim. Oğlumuzun çıkardığı her sesi bende duymak isterdim dedi içim gitti 😔