selenee şimdi ki aklım olsa asla yaprırmazdım. Rota aşısını yaptırdıktan sonra bebeğim atopik dermatit oldu. Nerden bu kanıya vardın dersen eczacı abla var 2. Dozu almak için eczaneye gittiğimde abla da benim bebeğimde rotadan sonra alerjik egzama oldu içinde yumurta ve süt içeren protein var bebeklere ağır geliyor son zamanlarda bu kadsr alerjik bebek artması bundan dedi birde sezaryan olduğım için (alerji doktoru söyledi) bebek anneden tam probiyotik alamıyormuş bu yüzdenn bağırsak floorası tam gelişmiuor sezaryan bebelşerin dedi o yüzden önermiyorum bence yaptırma eğer ellerini bebeği ellemeden yıkarsan mikrop taşımazsın bulaş olmaz