metemom_ dün kontrolümüz vardı dr dedi ki yatarak emzirme artık yasak dedi, bende bebeğin cok sevdiğini keyif yaptığını söyledim ve suan diş cıkarma süreci, dün aşı olduk huzursuz vs o da dedi ki mutlaka yatağında uyumalı sallamadan pış pış yaparak dedi uyku eğitimi vermemi söyledi ama ben ağlarsa dayanamam zaten yapamam da suan , biraz daha zaman geçsin deneyeceğim suan buna hazır değiliz ikimizde🫠