[silindi] papatya_18 biz kestik ama akika yerine geçmez herhalde. Bebeğimiz sağlıklı doğarsa kurban kesicem demiştim adak yerine kesmiş olduk
[silindi] papatya_18 amin cümlesini kabul etsin rabbim ❤️ evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🙏🏻❤️
Huma_kus34 papatya_18 aile dostumun babası kestırıyor vakıfı var yurt dışında fakır fukaraya vıdo görüntü atıyor ismıni vs okuyor bızde ona kestırmiştik 🌝🤍
ezgiakyldzzz Ben kestirdim genellikle kış zamanları fiyatlar düşüyor o sıralarda kollarsanız biraz daha uyguna alabilirsiniz kurbanı.