KaranimEgem 2025 ve sonrası icin geçerli.Zaten mantıken de bakarsak adam bu sistemi teşvik amaçlı açtı ,aile ve çocuk ortamı genişlesin genç nüfus artsın diye.Simdi benim iki çocuğum var bu parayı bana verirse ben yapmam ,herkeste böyle düşünür ne de olsa veriyor der parayı.Mesele teşvik etmek 👌🏻